Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3371
Назва: Проблеми впорядкування рекламно-інформаційного простору міста Києва
Інші назви: Problems of the organization of advertising and information space of Kiev
Проблемы организации рекламно-информационного пространства города Киева
Автори: Сафронова, О. О.
Сафронов, Валерій Костянтинович
Ключові слова: дизайн міського середовища
рекламні конструкції
зовнішня реклама
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Сафронов В. К. Проблеми впорядкування рекламно-інформаційного простору міста Києва / В. К. Сафронов, О. О. Сафронова // Теорія та практика дизайну. Мистецтвознавство. - 2016. - Вип. 9. - С. 208-217.
Source: Теорія і практика дизайну. Мистецтвознавство
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність системного підходу до розробки концепції розміщення зовнішньої реклами в міському середовищі (на прикладі м. Києва) з урахуванням історико-містобудівного зонування; надано змістовний аналіз концепції, стану її реалізації в місті Києві і перспектив розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3371
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну інтер'єру і меблів
ISSN: 2415-8151
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tprd_2016_9_23 (1).pdf437,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.