Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3357
Назва: Фирменный стиль в музыкальной индустрии: новые стратегии создания
Автори: Семченкова, О. Р.
Дата публікації: 2016
Видавництво: ДП "Видавничий дім "Персонал"
Бібліографічний опис: Семченкова О. Р. Фирменный стиль в музыкальной индустрии: новые стратегии создания / О. Р. Семченкова // Проблеми та перспективи розвитку маркетингу, зв'язків з громадскістю та дизайну в рекламній індустрії : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 2016). — К.: ДП "Видавничий дім "Персонал", 2016. — Вип. 5. — С. 214-215.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3357
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161130_502.pdf223,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.