Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемченкова, О. Р.-
dc.date.accessioned2016-12-09T12:29:08Z-
dc.date.available2016-12-09T12:29:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСемченкова О. Р. Фирменный стиль в музыкальной индустрии: новые стратегии создания / О. Р. Семченкова // Проблеми та перспективи розвитку маркетингу, зв'язків з громадскістю та дизайну в рекламній індустрії : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 2016). — К.: ДП "Видавничий дім "Персонал", 2016. — Вип. 5. — С. 214-215.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3357-
dc.language.isoruuk
dc.publisherДП "Видавничий дім "Персонал"uk
dc.titleФирменный стиль в музыкальной индустрии: новые стратегии созданияuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-
local.conference.nameПроблеми та перспективи розвитку маркетингу, зв'язків з громадскістю та дизайну в рекламній індустріїuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161130_502.pdf223,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.