Кафедра менеджменту (МН) : [2414] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 861 до 880 з 2414
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Фінансовий менеджмент у реформуванні малих підприємствМягких, І. М.; Опанасенко, А. І.
2019Аналіз тенденцій та проблеми корпоративно-організаційного розвиткуГанущак-Єфіменко, Л. М.; Никитюк, Ю. В.
2019Підвищення якості послуг міського громадського транспорту за рахунок розвитку малих і середніх форм підприємницької діяльностіГанущак-Єфіменко, Л. М.; Никитюк, О. В.
2019Державна інвестиційна політика та особливості її реалізаціїГнатенко, І. А.; Муренко, І. В.
2019Сучасне підприємництво в Україні: гендерний аспектМягких, І. М.; Лизогуб, І. І.
2019Система мотивації персоналу як фактор розвитку організаціїЩербак, В. Г.; Георгієва, В. В.; Отуя, Омака Стефані
2019Становлення та розвиток оподаткування нерухомого майна в УкраїніМягких, І. М.; Войнілович, А. О.
2019Лізинг як ефективне джерело фінансування промислових підприємствМоргулець, О. Б.; Бабій, К. О.
2019Cross-functionality staff as one of the methods of increasing labor productivity at the enterpriseDovbush, V.; Kuzmenko, B.
лют-2020Діджиталізація в сфері управління персоналом організаціїБардадим, С. А.; Невмержицька, С. М.
2018Інтелектуальний капітал як чинник забезпечення конкурентних переваг підприємстваБондаренко, Світлана Михайлівна; Бігун, Мар’яна Сергіївна; Терещенко, А. С.
2019Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємствіНіфатова, О. М.; Щур, Т. В.
2019Вплив інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно"Ніфатова, О. М.; Шенєва, А. С.
2019Розвиток Luxury обслуговування клієнтів на підприємствах індустрії модиЩербак, В. Г.; Свінціцька, Н. Г.
2019Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствГончаренко, І. М.; Полонський, Д. Д.
2019Формування системи дистрибуції алкогольної продукціїНіфатова, О. М.; Носкова, Ю. О.
2019Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"Крахмальова, Н. А.; Носкова, А. О.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2019Розробка конкурентної стратегії ТОВ "НВО "ЕКМА-СТО"Довбуш, В. І.; Левицька, Д. Р.
2019Розробка кампанії з підвищення конкурентоспроможності підприємства за рахунок медійних засобів та стимулювання збутуНіфатова, О. М.; Лакомська, С. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 861 до 880 з 2414