Кафедра менеджменту (МН) : [2414] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1281 до 1300 з 2414
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Управління підприємницькою діяльністю через вдосконалення організаційної структуриНіфатова, О. М.; Ромащенко, М.
2017Інформаційне забезпечення діяльності управління персоналомМатвійчук, А.; Щербак, В. Г.
2017Шляхи зниження інвестиційних ризиків впровадження інноваційКосюченко, І.; Шкода, М. С.
2017Шляхи підвищення працездатності менеджераКасіч, І. О.; Щербак, В. Г.
2017Ділова оцінка управлінського персоналу при відборі до кадрового резервуГанущак-Єфіменко, Л. М.; Лахно, А. І.
2017Мотивація персоналу як інструмент удосконалення діяльності підприємстваВоронцова, М. М.; Крахмальова, Н. А.
2017Формування корпоративної культури як основи прийняття управлінських рішеньВащенко, А. А.; Ніфатова, О. М.
2017Розвиток механізму мотивації персоналу у підприємницькій діяльностіБринза, А. І.; Крахмальова, Н. А.
2017Проблеми системи управління прибутком та впливи її на результативність функціонування підприємствомБолєва, А. О.; Мягких, І. М.
2017Аналіз методичних підходів до оцінки ефективності діяльності підприємстваБармалюк, В. В.; Дудко, П. М.
2017Криза як передумова зменшення прибутковості підприємстваАреф'єв, С. О.; Валежанін, М. О.
2017Управління інвестиційною діяльністю підприємстваАвраменко, Д. В.; Дудко, П. М.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.
2018Науково-методичні підходи: доцільність їх використання для оцінювання економічної безпеки закладів вищої освітиДенисенко, Микола Павлович; Бреус, Світлана Василівна
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2017Особливості формування стійких конкурентних переваг корпоративних структур на основі SWOT-аналізу процесу інтеграції кластерного типу в Київській областіКупріянов, І. А.; Шкода, М. С.
2017Значення комунікацій в підприємницькій діяльностіКрахмальова, Н. А.; Косач, І. В.
2017Специфічні аспекти маркетингу у сфері надання послуг спортивними клубамиКозінець, А. І.; Щербак, В. Г.
2017Hr-бренд: сутність та стан в УкраїніКовалик, Д. В.; Щербак, В. Г.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1281 до 1300 з 2414