Кафедра менеджменту (МН) : [2412] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 2412
Дата випускуНазваАвтор(и)
30-чер-2024Financial management of entrepreneurial universities in the conditions of digitalization, smart economy and the development of educational tourismGalych, Oleksandr; Barna, Marta; Fedirets, Oleg; Fedirko, Hanna; Bielialov, Taliat; Puzyrova, Polina
2023Monitoring of local requirements, needs and expectations of young people in creating an international network of virtual youth business hubsTsalko, Tetiana; Olshanska, Oleksandra; Nevmerzhytska, Svitlana
2024Теоретико-методологічні засади формування соціальної відповідальності закладів вищої освіти в умовах структурно-інноваційних перетвореньМягких, І. М.; Яценко, В. В.
2023Сучасні моделі та методи прийняття управлінських рішень на підприємствіТимошенко, В.; Цалко, Т. Р.
2023Напрями удосконалення інвестиційної політики та перспективи інноваційного розвитку підприємстваСидорчук, К. Р.; Гончаренко, І. М.
2023Адаптація бізнес-моделей до воєнного конфліктуСергеєва, В. С.; Гончаренко, І. М.
2023Інституційні основи інноваційного розвитку кластерооб'єднаних підприємствОнофрійчук, Я. І.; Шкода, М. С.
2023Маніпуляції в бізнес-комунікаціяхМішина, К. О.; Гончаренко, І. М.
2023Логістичне управління процесом розбудови складської інфраструктури підприємстваМалюшенко, О. О.; Бугас, Н. В.; Невмержицька, С. М.
2023Перспективи розвитку інноваційного підприємництва в умовах війниЛяшук, А. О.; Гончаренко, І. М.
2023Інноватика в бізнесі: реалії в умовах війниКорнієнко, Є. В.; Гончаренко, І. М.
2023Передумови розробки моделі операційної діяльності підприємствКовтун, Д. О.; Цалко, Т. Р.
2023Розробка проєкту створення інноваційного продуктуГришина, М. Т.; Гончаренко, І. М.
2015Основні аспекти оцінювання маркетингової діяльності підприємствБреус, Світлана Василівна; Почтаренко, А. М.
2015Сучасні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльностіЯнковець, Т. М.; Бондаренко, А. С.
2024Government 5.0 як основа ефективності державно-приватних партнерств у період повоєнного відновлення УкраїниБондаренко, Світлана Михайлівна; Бондаренко, Б. С.; Дугуд, М.; Вартанова, О. В.; Власюк, Т. М.; Діденко, Р. В.; Касич, Алла Олександрівна; Невмержицька, С. М.; Рубан, Дмитро Олександрович; Сагайдак, М. П.; Хмурова, В. В.; Цалко, Т. Р.; Чернявська, О. В.; Чернявська, О. Д.; Шкода, М. С.
2015Перспективи та розвиток реклами у мережі ІнтернетМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.
2015Ребрендінг як життєво необхідна складова для існування брендуМурована, Л. В.; Зінорук, Л. В.
2023The professional health of the teacher as the basis of the well-being of effective pedagogical activity and the guarantee of the development of social responsibility of the institution of higher education in the conditions of warHanushchak-Yefimenko, L. M.; Halavska, Liudmyla; Arabuli, Svitlana
2023Peculiarities of the formation of the domestic model of corporate social responsibility in institutions of higher educationHanushchak-Yefimenko, L. M.; Arabuli, Svitlana; Fastovets, N.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 2412