Кафедра менеджменту (МН) : [2414] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра менеджменту (наказ № 55 від 12 березня 2020 року)
  • Кафедра менеджменту та публічного адміністрування (МПА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)
  • Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ) (наказ № 366 від 17 вересня 2025 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1061 до 1080 з 2414
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Управління ризиками на прикладі кафе-ресторану "Gorchitsa"Гнатенко, І. А.; Однолеток, М. І.
2018Особливості управління оборотними активамиБугай, Д. К.; Мягких, І. М.
2018Особливості формування вартості послуг на підприємствіАреф'єв, С. О.; Нестеренко, К. Р.
2019Особливості маркетингових досліджень інтегрованих структурГуліна, О. Д.; Ніфатова, О. М.
2019Challenges and pathways to improve company's financial management by risk minimizationArefieva, O. V.; Miagkyh, I. M.; Yashchuk, A. M.
2019Applying a contingency approach to project management within meso-level public-private partnershipsShkoda, M. S.
2019Адаптивний моніторинг стратегій формування антикризового потенціалуАреф'єв, С. О.
2018Вплив етапів життєвого циклу товару на формування асортиментної політики підприємстваЩербак, В. Г.; Чжао, Цзун
2018Конкурентні переваги ресторанного бізнесуПоляк, О. В.; Шкода, М. С.
2018Маркетингові дослідження ринку рекрутингових послугОніщук, А. С.; Шкода, М. С.
2018Разработка комплекса программы стимулирования сбыта для ООО "GLORY PACK"Нифатова, Е. М.; Хань, Це
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2018Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльностіМосійчук, Ю. П.; Щербак, В. Г.
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2018Франчайзинг як інструмент розвитку сфери послуг телекомунікації в умовах реформування галузіЛавреха, І. В.; Шкода, М. С.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Управління брендом інноваційної продукціїКовалишина, В. В.; Ніфатова, О. М.
2018Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативностіКапустинський, Р. В.; Ніфатова, О. М.
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1061 до 1080 з 2414