Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12651
Назва: Особливості формування вартості послуг на підприємстві
Інші назви: Особенности формирования стоимости услуг на предприятии
Features of formation of the value of services in the enterprise
Автори: Ареф'єв, С. О.
Нестеренко, К. Р.
Ключові слова: вартість
формування вартості
собівартість
рентабельність
прибуток
система показників
аудит
ліквідність
підприємство
стоимость
формирования стоимости
себестоимость
рентабельность
прибыль
система показателей
ликвидность
предприятие
cost
cost formation
profitability
profit
system of indicators
audit
liquidity
profitability
enterprise
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ареф'єв С. О. Особливості формування вартості послуг на підприємстві / С. О. Ареф'єв, К. Р. Нестеренко // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 260-264.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено процесу формування вартості послуг на підприємстві, формуванню ланцюга цінності, який займає важливе місце у загальному управлінні витратами підприємства, вивчення причин зміни показників, виявлення і вимір їх взаємозв’язків і взаємозалежності використання шляхом спеціальних прийомів дослідження.
Статья посвящена процессу формирования стоимости услуг на предприятии, формированию цепи ценности, занимающей важное место в общем управлении затратами предприятия, изучение причин изменения показателей, выявление и измерение их взаимосвязей и взаимозависимости использования путем специальных приемов исследования.
The article is devoted to the process of formation of the value of services in the enterprise, the formation of a value chain, which occupies an important place in the overall management of enterprise costs, the study of the causes of changes in factors, the identification and extent of their relationships and the relationship of use through special methods of investigation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12651
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2018_P260-264.pdf162,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.