Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31032
Назва: Playful design elements in kindergarten wayfinding system: stimulation of emotions and interaction
Автори: Liu, Jiangfeng
Skliarenko, Nataliia
Ключові слова: Kindergarten Sign Systems
Playful Design
Emotional Interaction
Spatial Cognition
Дата публікації: 4-кві-2025
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Liu J. Playful design elements in kindergarten wayfinding system: stimulation of emotions and interaction / J. Liu, N. Skliarenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 4 квітня 2025 року. – У 3-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 51-55.
Короткий огляд (реферат): This study explores the role of playful design elements in kindergarten wayfinding systems through a case study of multiple world regional kindergartens. Groups of such elements were identified and methods for forming their figurative solutions were outlined. It was found that playful design not only improves children's spatial cognition, but also turns signs into interactive learning tools that form emotional connections. The work presents a new perspective on the visual design of the kindergarten environment, aimed at improving children's learning experience and their emotional development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/31032
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Том 1_2025 (4)-51-55.pdf525,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.