Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30905
Title: Редизайн фірмового стилю компанії Coca-Cola на основі дослідження його еволюції
Other Titles: Redesign of the Coca-Cola company’s corporate identity based on the study of its evolution
Authors: Єжова, Ольга Володимирівна
Янь, Цзеда
Keywords: графічний дизайн
логотип
фірмовий стиль
брендинг
айдентика
фірмовий колір
дизайн носій
graphic design
corporate style
logo
corporate color
media design
branding
identity
Issue Date: Jun-2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Янь Цзеда. Редизайн фірмового стилю компанії Coca-Cola на основі дослідження його еволюції : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / Цзеда Янь ; наук. кер. О. В. Єжова. – Київ : КНУТД, 2025. – 91 с.
Abstract: Під час виконання досліджень були виявлені новітні матеріали, інноваційні методи, конструктивні рішення, способи проєктування і виготовлення фірмового стилю компанії Coca-Cola. Було проведено дослідження сфери споживання, визначення групи споживачів і асортименту виробів для проєктування фірмового стилю компанії Coca-Cola , розробки мудборду та візуалізації проєкту. Проаналізовані результати дозволили розробити головну концепцію дизайну оновленого логотипу компанії Coca-Cola. В якості носіїв фірмового стилю були обрані: кружка, блокнот, пляшка, а також одяг для співробітників.
During the research, new materials, innovative methods, constructive solutions, methods of designing and manufacturing the Coca-Cola company’s corporate identity were identified. A study of the sphere of consumption was conducted, the definition of the consumer group and the range of products for designing the Coca-Cola company’s corporate identity, the development of a moodboard and visualization of the project. The analyzed results allowed us to develop the main concept of the design of the updated Coca-Cola logo. The following were chosen as the carriers of the corporate identity: a mug, a notebook, a bottle, as well as clothing for employees.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30905
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KRB_022_Yan Jedah _Yezhova.pdf1,3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.