Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3088
Title: | Концептуальні засади управління ВНЗ як суб'єктом ринку освітніх послуг |
Other Titles: | Conceptual bases of higher education institution management as the subject of market educational services |
Authors: | Моргулець, О. Б. |
Keywords: | система управління процес управління вищий навчальний заклад (ВНЗ) суб’єкт ринку освітні послуги споживча орієнтованість підприємницький університет |
Issue Date: | Mar-2016 |
Citation: | Могрулець О. Б. Концептуальні засади управління ВНЗ як суб'єктом ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / О. Б. Моргулець // Ефективна економіка. - 2016. - № 3. - Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5219. |
Source: | Ефективна економіка |
Abstract: | У статті розкрито методологічні аспекти сучасної парадигми управління вищим навчальним закладом, що обґрунтовує наукову базу адаптації освітніх закладів у сферу ринкових відносин. Визначено наукові підходи, що формують сучасну парадигму університетського управління, розроблено концептуально-теоретичну модель управління вищого навчального закладу як суб’єктом ринку освітніх послуг та розкрито сутність основних теоретичних атрибутів: наукових підходів, принципів, суб’єкту і об’єкту, мети і завдань, механізму, структури, процесу, основних функцій тощо. Запропоновані засади сприяють підвищенню ефективності освітньої діяльності вищого навчального закладу і проявляються у використанні ним економічних важелів, зокрема підприємницьких механізмів у діяльності освітнього суб’єкта ринку в умовах конкурентного середовища та формування інформаційного суспільства в Україні. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3088 |
Faculty: | Факультет економіки та бізнесу |
Department: | Кафедра підприємництва та бізнесу |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Morgulets_stattya2.pdf | 666,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.