Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30638
Title: Комунікаційні засоби в дизайні костюма у контексті формування професійного іміджу
Other Titles: Communication tools in costume design in the context of professional image formation
Authors: Кротова, Тетяна Федорівна
Овакімян, Лаура Юріївна
Keywords: предметно-просторове оточення
художня культура
дизайн одягу
національна ідентичність
експеримент
індивідуальний стиль
тенденції моди
знаково-символічна функція костюма
образ
професійний імідж
імідж
візуальна комунікація
комунікаційні засоби костюма
костюм
Issue Date: 2025
Citation: Овакімян Л. Ю. Комунікаційні засоби в дизайні костюма у контексті формування професійного іміджу : дис. ... д-ра філософії : 022 - Дизайн ; галузь знань 02 - Культура і мистецтво / Овакімян Лаура Юріївна ; наук. кер. Т. Ф. Кротова ; КНУТД. - Київ, 2025. - 277 л.
Abstract: Дисертацію присвячено дослідженню комунікаційних засобів у дизайні костюма у контексті формування професійний імідж керівника як важливого інструментом професійної діяльності. В умовах сучасного ділового світу зовнішній вигляд стає не лише відображенням його особистості, але й індикатором професійності, авторитету та здатності управляти. У ланці управління у сферах різного професійного спрмування зовнішній вигляд має виняткове значення, оскільки сприяє формуванню довіри, авторитету та створенню позитивного враження. Отже, актуальність дослідження пояснюється необхідністю вивчення і застосування комунікаційних засобів у дизайні костюма у створенні професійного іміджу керівника/лідера. Дисертація виконана відповідно до напрямів наукових досліджень кафедри мистецтва та дизайну костюма Київського національного університету технологій та дизайну «Н/н 7/21 Дизайн і мистецтво у створенні систем життєзабезпечення людини: ергономічні, естетичні, екологічні, етнокультурні аспекти» (2021-2023рр.), та у межах ініціативної теми «Н/н 43/24 Естетичні аспекти в проектуванні костюма у контексті полікультурної інтеграції». Мета дослідження полягає у комплексному аналізі наукових і практичних підходів щодо комунікаційних засобів костюма у розробці іміджу керівника. Об’єкт дослідження – костюм в системі візуально-комунікаційних характеристик зовнішнього образу людини. Предмет дослідження – комунікаційні засоби костюма у формуванні професійного іміджу керівника/лідера. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному вивченні та систематизації теоретичної бази та практичного досвіду щодо створення професійного іміджу засобами дизайну костюма. У представленій до захисту праці вперше: проведено комплексне дослідження актуальних підходів у створенні професійного іміджу публічних особистостей різних професійних сфер; представлено типологію професійного іміджу на основі ефективних зразків іміджу керівника/лідера, що характеризують їх як професіоналів певної сфери; виявлено комунікаційні засоби костюма відповідно до іміджевих ознак професійного спрямування сфер політики, державного управління, освітньої, наукової, технічної, правової діяльність, освіти, мистецтва, спорту тощо.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30638
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Appears in Collections:Автореферати та дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ovakimian_dissertation.pdf13,99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.