Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3029| Title: | Дослідження проблеми розуміння тексту студентами | 
| Other Titles: | Исследование проблемы понимания текста студентами | 
| Authors: | Кириченко, Римма Вікторівна | 
| Keywords: | психологія розуміння психология понимания розуміння понимание проблеми розуміння тексту проблемы понимания текста  | 
| Issue Date: | 2013 | 
| Publisher: | ПГА | 
| Citation: | Кириченко Р. В. Дослідження проблеми розуміння тексту студентами / Р. В. Кириченко // Перспективні напрямки української науки: збірник статей учасників двадцятої всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал української науки –XXI сторіччя» (20-28 квітня 2013р.). – Том 1. Науки гуманітарного циклу. – Вид-во ПГА. – Запоріжжя, 2013. – С.41-42. | 
| Abstract: | У статті розглянуто теоретичні підходи проблеми розуміння тексту, проаналізовані наукові погляди розвитку читацької компетентності у студентів, розкрито зміст основних понять даної проблематики. Результати досліджень можуть бути використані викладачами і студентами вищих навчальних закладів для поліпшення роботи з текстом. В статье рассмотрены теоретические подходы проблемы понимания текста, проанализированы научные взгляды развития читательской компетентности у студентов, раскрыто содержание основных понятий данной проблематики. Результаты исследований могут быть использованы преподавателями и студентами высших учебных заведений для улучшения работы с текстом.  | 
| URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3029 | 
| Faculty: | Факультет індустрії моди | 
| Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | 
| Appears in Collections: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів  | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 20161116_Kyrychenko_P041-042.pdf | 163,82 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.