Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3029
Title: | Дослідження проблеми розуміння тексту студентами |
Other Titles: | Исследование проблемы понимания текста студентами |
Authors: | Кириченко, Римма Вікторівна |
Keywords: | психологія розуміння психология понимания розуміння понимание проблеми розуміння тексту проблемы понимания текста |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | ПГА |
Citation: | Кириченко Р. В. Дослідження проблеми розуміння тексту студентами / Р. В. Кириченко // Перспективні напрямки української науки: збірник статей учасників двадцятої всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал української науки –XXI сторіччя» (20-28 квітня 2013р.). – Том 1. Науки гуманітарного циклу. – Вид-во ПГА. – Запоріжжя, 2013. – С.41-42. |
Abstract: | У статті розглянуто теоретичні підходи проблеми розуміння тексту, проаналізовані наукові погляди розвитку читацької компетентності у студентів, розкрито зміст основних понять даної проблематики. Результати досліджень можуть бути використані викладачами і студентами вищих навчальних закладів для поліпшення роботи з текстом. В статье рассмотрены теоретические подходы проблемы понимания текста, проанализированы научные взгляды развития читательской компетентности у студентов, раскрыто содержание основных понятий данной проблематики. Результаты исследований могут быть использованы преподавателями и студентами высших учебных заведений для улучшения работы с текстом. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/3029 |
Faculty: | Факультет індустрії моди |
Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
Appears in Collections: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
20161116_Kyrychenko_P041-042.pdf | 163,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.