Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30275
Title: SMM як інструмент маркетингових комунікацій у формуванні бренду та розвитку бізнесу
Authors: Деркач, В. В.
Борисенко, О. С.
Issue Date: 2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Деркач В. В. SMM як інструмент маркетингових комунікацій у формуванні бренду та розвитку бізнесу / В. В. Деркач, О. С. Борисенко // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 152-153.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30275
Appears in Collections:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-152-153.pdf548,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.