Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30183
Title: Використання однофакторного дисперсійного аналізу в маркетингових дослідженнях
Authors: Савоченко, М. О.
Шіковець, К. О.
Issue Date: 2025
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Савоченко М. О. Використання однофакторного дисперсійного аналізу в маркетингових дослідженнях / М. О. Савоченко, К. О. Шіковець // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 28 березня 2025 року. – Київ : КНУТД, 2025. – С. 176-178.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30183
Appears in Collections:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+28.03.2025-ЗБІРНИК Домінанти ТЕЗИ (перев 28.05)-176-178.pdf579,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.