Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30080
Title: | Розробка рекламної поліграфічної продукції патріотичного спрямування «Ми разом – ми сильні» |
Other Titles: | Development of patriotic advertising printing products “We are strong together” |
Authors: | Єжова, Ольга Володимирівна Кисіль, Каміла Олександрівна |
Keywords: | графічний дизайн поліграфія поліграфічна продукція національна ідентичність айдентика постер graphic design polygraphy printing products national identity identity poster |
Issue Date: | Jun-2025 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Кисіль К. О. Розробка рекламної поліграфічної продукції патріотичного спрямування «Ми разом – ми сильні»: кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / К. О. Кисіль; наук. кер. О.В. Єжова . – Київ : КНУТД, 2025. – 104 с. |
Abstract: | У кваліфікаційній роботі надано результати аналізу дослідження впливу сучасних метод використання стилів та особливості візуальних акцентів у створенні патріотичних поліграфічних матеріалів. Розглянуто значення дизайну як впливовий метод для формування впливу на цільову аудиторію, а також роль поліграфії у формування національної ідентичності. Визначено та перелічено компоненти візуальних акцентів патріотичного спрямування, що впливають на його художньо-образне сприйняття. Систематизовано дані, щодо способів відображення цінностей та місій у дизайні айдентики стилю поліграфічної продукції.
Створено концепцію рекламної поліграфічної продукції патріотичного спрямування «Ми разом – ми сильні», що відповідає сучасним тенденціям дизайну. В результаті ескізного пошуку представлено серію компонентів айдентики рекламної поліграфічної продукції «Ми разом – ми сильні». The qualification work should analyze the study results of the influence of modern methods of using styles and features of visual accents in creating patriotic printing materials. The importance of design as an influential method for shaping the impact on the target audience and the role of printing in the formation of national identity are considered. The components of visual accents of patriotic orientation that affect its artistic and figurative perception are identified and listed. The data on the ways of reflecting values and missions in the design of the identity style of printed products are systematized. The concept of patriotic advertising, printing products “We are strong together” was created, which corresponds to modern design trends. As a result of the sketch search, a series of components of the identity of the advertising printing products “We are strong together” is presented. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/30080 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра графічного дизайну |
Appears in Collections: | Бакалаврський рівень |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KRB_022_Kysil_Yezhova.pdf | 2,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.