Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29871
Назва: Some fashion industry managerial issues in Ukraine, problems and prospects
Автори: Stelmakh, Anastasia
Goncharenko, Svitlana
Ключові слова: Fashion
market management process
commercial activity
Дата публікації: жов-2024
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Stelmakh A. Some fashion industry managerial issues in Ukraine, problems and prospects / A. Stelmakh, S. Goncharenko // Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XX Міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 2024. – Київ : НАУ, 2024. – С. 91-93.
Короткий огляд (реферат): Fashion has become an object of commercial activity and is being increasingly involved in the market management process. Economic mechanisms for new concepts creation and implemention in fashion industry, new ideas’ protection systems, pricing principles, work organisation and interaction between designers and commerce are being developed. This includes interaction between designers and sales.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29871
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.