Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2979
Title: Особливості розвитку креативності майбутніх педагогів
Other Titles: Особенности развития креативности будущих педагогов
The distinctive features of future pedagogues creativity development
Authors: Кириченко, Римма Вікторівна
Keywords: креативність
креативность
creativity
креативна особистість
креативная личность
creative personality
педагогічна креативність
педагогическая креативность
educational creativity
Issue Date: 2013
Citation: Кириченко Р. В. Особливості розвитку креативності майбутніх педагогів / Р. В. Кириченко // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка. – К. : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2013. – Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія, Вип. 25. – С.185-193.
Source: Актуальні проблеми психології
Abstract: У статті розглядаються сучасні наукові погляди до проблеми розвитку креативності педагогів. Визначено стадії творчого процесу, параметри креативності та риси особистості студентів, які сприяють формуванню в них компонентів творчої діяльності. Виявлено можливості удосконалення змісту підготовки майбутніх фахівців. Запропоновано комплекс методів та засобів навчання, спрямованих на розвиток креативності студентів.
В статье рассматриваются современные научные взгляды на проблемы развития креативности педагогов. Определены стадии творческого процесса, параметры креативности и черты личности студентов, которые способствуют формированию у них компонентов творческой деятельности. Определены возможности совершенствования содержания подготовки будущих специалистов. Предложен комплекс методов и способов обучения, направленных на развитие креативности студентов.
This article describes the modern scientific approaches of teachers’ creativity development problem. The main stages of the creative activities, parameters of creativity and personal character features of students leading to development of their creativity are defined. The possibilities of improvement of educational program for future professionals are indicated. The set of educational methods and approaches leading to students’ creativity development is proposed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2979
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
ISSN: 2072-4772
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161111_Kyrychenko_P185-193.pdf109,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.