Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976
Назва: Маркетингова політика розподілення
Автори: Щербак, В. Г.
Ключові слова: просування продукції
збут продукції
маркетингова політика
канали розподілення
маркетингова логістика
товарний рух
державна закупівля
державне замовлення
Дата публікації: 2010
Видавництво: ІНЖЕК
Бібліографічний опис: Щербак В. Г. Маркетингова політика розподілення [Текст] : Підручник / В. Г. Щербак. — Харків : ВД "ІНЖЕК", 2010. — 224 с.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні аспекти складових маркетингової політики розподілення продукції підприємства. Подано основні поняття видів на форм розподілення, розглянуто теоретичні та практичні питання формування, конструювання та функціонування каналів розподілення, використання найбільш ефективних систем збуту продукції, порядок прогнозування, управління та організації системи розподілення підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 966-978-392-310-9
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161110_Scherbak.pdf11,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Cover2016.ZZ_Image009.jpgОбкладинка87,1 kBJPEGЕскіз
Переглянути/Відкрити
20161110_Scherbak_TitulZmist.pdfТатульна сторінка + зміст313,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.