Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2016-11-14T09:15:37Z-
dc.date.available2016-11-14T09:15:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЩербак В. Г. Маркетингова політика розподілення [Текст] : Підручник / В. Г. Щербак. — Харків : ВД "ІНЖЕК", 2010. — 224 с.uk
dc.identifier.isbn966-978-392-310-9uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні, методологічні та практичні аспекти складових маркетингової політики розподілення продукції підприємства. Подано основні поняття видів на форм розподілення, розглянуто теоретичні та практичні питання формування, конструювання та функціонування каналів розподілення, використання найбільш ефективних систем збуту продукції, порядок прогнозування, управління та організації системи розподілення підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІНЖЕКuk
dc.subjectпросування продукціїuk
dc.subjectзбут продукціїuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectканали розподіленняuk
dc.subjectмаркетингова логістикаuk
dc.subjectтоварний рухuk
dc.subjectдержавна закупівляuk
dc.subjectдержавне замовленняuk
dc.titleМаркетингова політика розподіленняuk
dc.typeПідручникuk
local.contributor.altauthorЩербак, Валерія Геннадіївна-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Appears in Collections:Навчально-методичні видання
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161110_Scherbak.pdf11,64 MBAdobe PDFView/Open    Request a copy
Cover2016.ZZ_Image009.jpgОбкладинка87,1 kBJPEGThumbnail
View/Open
20161110_Scherbak_TitulZmist.pdfТатульна сторінка + зміст313,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.