Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, В. Г.-
dc.date.accessioned2016-11-14T09:15:37Z-
dc.date.available2016-11-14T09:15:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЩербак В. Г. Маркетингова політика розподілення [Текст] : Підручник / В. Г. Щербак. — Харків : ВД "ІНЖЕК", 2010. — 224 с.uk
dc.identifier.isbn966-978-392-310-9uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2976-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні, методологічні та практичні аспекти складових маркетингової політики розподілення продукції підприємства. Подано основні поняття видів на форм розподілення, розглянуто теоретичні та практичні питання формування, конструювання та функціонування каналів розподілення, використання найбільш ефективних систем збуту продукції, порядок прогнозування, управління та організації системи розподілення підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІНЖЕКuk
dc.subjectпросування продукціїuk
dc.subjectзбут продукціїuk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectканали розподіленняuk
dc.subjectмаркетингова логістикаuk
dc.subjectтоварний рухuk
dc.subjectдержавна закупівляuk
dc.subjectдержавне замовленняuk
dc.titleМаркетингова політика розподіленняuk
dc.typeПідручникuk
local.contributor.altauthorЩербак, Валерія Геннадіївна-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161110_Scherbak.pdf11,64 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії
Cover2016.ZZ_Image009.jpgОбкладинка87,1 kBJPEGЕскіз
Переглянути/Відкрити
20161110_Scherbak_TitulZmist.pdfТатульна сторінка + зміст313,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.