Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29411
Title: The New Era of Education: Exploring the Impact of Distance and Blended Learning Models
Other Titles: Нова епоха освіти: дослідження впливу дистанційних та змішаних моделей навчання
Authors: Петренко, Вікторія Юріївна
Keywords: distance learning
resilient educational systems
educational innovation
cross-cultural communication
social interaction in education
experiential learning
student engagement
professional development
Issue Date: 2025
Publisher: Педагогічна думка
Citation: Petrenko V. Yu. The New Era of Education: Exploring the Impact of Distance and Blended Learning Models / V. Yu. Petrenko // Матеріали IV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. "Світ дидактики: дидактика в сучасному світі", 29–30 жовтня 2024 р. – Київ : Педагогічна думка, 2025. – С. 228–230.
Abstract: У матеріалах конференції розглянуто питання теорії і методології сучасних дидактичних процесів; організації освітнього процесу в Україні в умовах воєнного стану; компенсації освітніх втрат в умовах воєнного стану в Україні та повоєнний період (інноваційні підходи, технології, моделі, методики, методи і засоби навчання); психолого-дидактичних проблем організації освітнього процесу в умовах інформаційного суспільства; тенденцій розвитку сучасної дидактики (зарубіжний досвід); трансформаційних процесів в освіті ХХІ століття (дистанційне та змішане навчання); формальної, неформальної, інформальної освіти; інноваційних підходів, технологій, методик, методів, прийомів і засобів навчання. Збірник адресовано науковцям, науково-педагогічним працівникам, педагогам, докторантам, аспірантам, студентам.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29411
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник Cвіт_Дидактики с228-230_2024(2025)-229-232.pdf435,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.