Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29258
Title: Розробка фірмового стилю для ювелірної продукції "Perles d’Amour"
Other Titles: Development of corporate identity for jewelry products “Perles d'Amour”
Authors: Колісник, Олександра Володимирівна
Штронда, Аліна Ігорівна
Keywords: фірмовий стиль
ювелірні вироби
логотип
бренд
мудборд
пакування
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Штронда А. І. Розробка фірмового стилю для ювелірної продукції "Perles d’Amour" : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / А. І. Штронда ; наук. кер. О. В. Колісник : рец. С. В. Подлевський – Київ : КНУТД. 2024. – 70 с.
Abstract: В кваліфікаційній бакалаврській роботі було розроблено фірмовий стиль для ювелірної продукції «Perles d’Amour»: логотип, патерн, фірмовий пакет, упаковку, подарунковий сертифікат, листівку та рекламні плакати. В процесі роботи дослідженно, що таке фірмовий стиль його особливості та як він використовується. У роботі представлено аналіз тенденцій у дизайні фірмових стилів ювелірних компаній, а також проведено огляд успішних кейсів розробки фірмового стилю у цій галузі. Розглянуто основні аспекти розробки фірмового стилю, включаючи вибір палітри кольорів, шрифтів, логотипу, а також застосування цих елементів на різних носіях, таких як упаковка, рекламні матеріали та онлайн-платформи. Методологія дослідження включає аналіз літературних джерел, вивчення досвіду успішних компаній, а також опитування цільової аудиторії для виявлення їх переваг і очікувань від компанії.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29258
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Appears in Collections:Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diploma022_ Shtronda _ Kolisnyk.pdf2,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.