Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29221
Назва: Застосування PR-технологій в управлінні сучасною компанією
Автори: Бугас, Наталія Валеріївна
Горошко, Ілля Вікторович
Ключові слова: PR-технології
брендинг
PR-стратегії
комунікації
моделі оцінювання
управління
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Горошко І. В. Застосування PR-технологій в управлінні сучасною компанією. Кваліфікаційна робота на здобуття першого бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 073 "Менеджмент"/ І. В. Горошко ; наук. кер. Н. В. Бугас. – Київ : КНУТД, 2024. – 70 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню питань використання PR-технологій в управлінні сучасною компанією. Вивчено поняття та моделі оцінювання PR-технологій в управлінні компанією. Досліджено ринкову присутність та інформаційно-комунікаційні можливості поштової служби. Проведено аналіз діяльності підприємства з акцентом на дослідженні прибутку. Обґрунтовано доцільність та умови використання PR-стратегії підприємства; визначено умови використання брендингу як інструменту реалізації PR-стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29221
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР Горошко І (1).pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.