Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28989
Назва: | Strategic approaches to the formation and development of the enterprise’s commodity policy in the conditions of post–war recovery |
Інші назви: | Стратегічні підходи до формування та розвитку товарної політики підприємства в умовах післявоєнного відновлення |
Автори: | Bebko, S. V. Verbovetskyi, M. I. |
Ключові слова: | стратегія управління підприємствами товарна політика післявоєнне відновлення, післявоєнне відновлення споживачі ціноутворення конкурентоспроможність product policy post–war recovery enterprise management pricing competitiveness consumers |
Дата публікації: | жов-2024 |
Бібліографічний опис: | Bebko S. V. Strategic approaches to the formation and development of the enterprise’s commodity policy in the conditions of post–war recovery / S. V. Bebko, M. I. Verbovetskyi // Market Relations Development in Ukraine. – 2024. – №9 (280) . – С. 51–59. |
Source: | Формування ринкових відносин в Україні (Market Relations Development in Ukraine) |
Короткий огляд (реферат): | It has been established that the war started in Ukraine by the Russian Federation in 2022 has put significant pressure on economic stability, creating unpredictability, market fluctuations, changing consumer priorities and restricting access to resources, which, in turn, requires enterprises to quickly adapt their strategies, including product policy, in order not only to survive but also to remain competitive. It is determined that the conditions of post–war recovery will be complex and will require a systematic approach to the formation and development of the commodity policy of
enterprises, which is a key element of their strategic success in the face of economic turbulence and instability. It is proved that the strategy of commodity policy will be the tool that will allow enterprises to restore their sustainability, ensure market presence and meet the needs of consumers. The conditions of post–war recovery for the effective functioning of enterprises are determined, which include certain obstacles, such as disruption of supply chains, changes in consumer behavior, fluctuations in demand, reduction of production capacity and economic instability. The author proposes the main strategic approaches to the formation and development of the commodity policy of enterprises in the context of post–war recovery, namely: changes in consumer behavior in the context of post–war recovery; reorientation of production capacities; pricing in conditions of economic instability; management of the product range and life cycle in conditions of turbulence; logistics solutions and ensuring continuity of supply; innovations and digitalization of marketing activities of enterprises. The external and internal factors influencing the formation and development of the enterprise’s commodity policy in the context of post–war recovery are determined. Встановлено, що війна розпочата в Україні з боку РФ у 2022р. створила значний тиск на економічну стабільність, створивши непередбачуваність, коливання ринків, зміну споживчих пріоритетів та обмеження доступу до ресурсів, що, у свою чергу, для підприємств вимагає оперативного адаптування своїх стратегій, включаючи товарну політику, аби не лише вижити, але й зберегти конкурентоспроможність. Визначено, що умови післявоєнного відновлення будуть складними та вимагатимуть системного підходу до формування та розвитку товарної політики підприємств, яка є ключовим елементом їх стратегічного успіху в умовах економічних турбуленцій та нестабільності. Доведено, що стратегія товарної політики стане тим інструментом, який дозволить підприємствам відновити свою стійкість, забезпечити присутність на ринку та відповідати потребам споживачів. Визначено, умови післявоєнного відновлення для ефективного функціонування підприємств, що передбачають певні перешкоди, такі як порушення ланцюгів постачання, зміни в поведінці споживачів, коливання попиту, зниження рівня виробничих потужностей та нестабільність економіки. Запропоновано основні стратегічні підходи до формування та розвитку товарної політики підприємств в умовах післявоєнного відновлення, а саме: зміни в поведінці споживачів в умовах післявоєнного відновлення; переорієнтація виробничих потужностей; ціноутворення в умовах економічної нестабільності; управління асортиментом та життєвим циклом товару в умовах турбулентності; логістичні рішення та забезпечення безперервності постачання; інновації та цифровізація маркетингової діяльності підприємств. Визначено зовнішні та внутрішні чинники впливу на формування та розвиток товарної політики підприємства в умовах післявоєнного відновлення. |
DOI: | https://doi.org/10.5281/zenodo.14039140 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28989 |
Faculty: | Факультет управління та бізнес-дизайну |
Department: | Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну |
ISBN: | - |
ISSN: | 2522-1620 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024_BEBKO_51.pdf | 1,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.