Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28768
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBolshak, Daria-
dc.contributor.authorKugai, Kseniia-
dc.date.accessioned2025-03-18T09:26:17Z-
dc.date.available2025-03-18T09:26:17Z-
dc.date.issued2024-11-
dc.identifier.citationBolshak D. Linguistic tools for influencing consumers in marketing / D. Bolshak, K. Kugai // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали міжнародної наукової інтернет-конференції: Зб. наук. праць. - Переяслав : 2024. Вип. 110. C. 10-12.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28768-
dc.description.abstractThe article explores the role of language as a tool for influencing consumers’ conscious and subconscious minds in marketing campaigns. It analyses explicitly linguistic constructions and psychological triggers in marketing, comparing Ukrainian and international approaches. The study examines examples of patriotic and cultural codes in Ukrainian campaigns alongside universal values influencing global markets. Ethical concerns surrounding the manipulative use of language in marketing and propaganda are also discussed.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУніверситет Григорія Сковороди в Переяславіuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectlanguageuk
dc.subjectpsychological triggersuk
dc.subjectmanipulationuk
dc.subjectpatriotic codesuk
dc.subjectethicsuk
dc.titleLinguistic tools for influencing consumers in marketinguk
dc.title.alternativeЛінгвістичні інструменти впливу на споживачів у маркетингуuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБольшак, Дар’я-
local.contributor.altauthorКугай, Ксенія-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.conference.locationУніверситет Григорія Сковороди в Переяславіuk
local.conference.date2024-10-31-
local.conference.nameМіжнародна наукова інтернет-конференція "Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації"uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bolshak_Kugai_Linguistic_tools_for_influencing_consumers_in_marketing.pdf437,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.