Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28691
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства індустрії гостинності
Автори: Сущенко, Олена Анатоліївна
Хомідов, Мухаммадюсуф Хісомович
Ключові слова: маркетингова стратегія
економічна ефективність
конкурентне середовище
індустрія гостинності
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Хомідов М. Х. Формування маркетингової стратегії підприємства індустрії гостинності : кваліфікаційна магістерська робота за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / М. Х. Хомідов ; наук. кер. О. А. Сущенко ; рец. І. Мельник. – Київ : КНУТД, 2024. – 83с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню основних теоретико-практичних аспектів формування маркетингової стратегії підприємств індустрії гостинності. У роботі проаналізовано сутність та класифікацію маркетингових стратегій, а також сучасні тенденції та виклики, які впливають на маркетингову діяльність підприємств. Особлива увага приділяється аналізу діяльності і конкурентного середовища ресторану «Астері». Виявлено сильні та слабкі сторони маркетингової діяльності закладу, що дозволило сформулювати рекомендації щодо її удосконалення. Розроблені основні елементи маркетингової стратегії з урахуванням специфіки ринку та потреб споживачів. Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів демонструє їх потенційний вплив на підвищення прибутковості підприємства. Робота підкреслює важливість адаптації маркетингових стратегій до змін у зовнішньому середовищі для забезпечення конкурентоспроможності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28691
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom_241_Homidov.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.