Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСущенко, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorХомідов, Мухаммадюсуф Хісомович-
dc.date.accessioned2025-03-03T10:37:46Z-
dc.date.available2025-03-03T10:37:46Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationХомідов М. Х. Формування маркетингової стратегії підприємства індустрії гостинності : кваліфікаційна магістерська робота за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / М. Х. Хомідов ; наук. кер. О. А. Сущенко ; рец. І. Мельник. – Київ : КНУТД, 2024. – 83с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28691-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню основних теоретико-практичних аспектів формування маркетингової стратегії підприємств індустрії гостинності. У роботі проаналізовано сутність та класифікацію маркетингових стратегій, а також сучасні тенденції та виклики, які впливають на маркетингову діяльність підприємств. Особлива увага приділяється аналізу діяльності і конкурентного середовища ресторану «Астері». Виявлено сильні та слабкі сторони маркетингової діяльності закладу, що дозволило сформулювати рекомендації щодо її удосконалення. Розроблені основні елементи маркетингової стратегії з урахуванням специфіки ринку та потреб споживачів. Обґрунтування економічної доцільності запропонованих заходів демонструє їх потенційний вплив на підвищення прибутковості підприємства. Робота підкреслює важливість адаптації маркетингових стратегій до змін у зовнішньому середовищі для забезпечення конкурентоспроможності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectекономічна ефективністьuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.subjectіндустрія гостинностіuk
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства індустрії гостинностіuk
dc.typeДипломний проектuk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupМгГРБ-23uk
local.diplom.targetМетою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії підприємства індустрії гостинності.uk
local.diplom.objectОб'єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємств індустрії гостинності, зокрема, ТОВ «Астері».uk
local.diplom.predmetПредмет дослідження – теоретико-методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії ТОВ «Астері».uk
local.diplom.methodПри виконанні кваліфікаційної роботи та проведенні аналізу предмету дослідження, були використані методи теоретичного аналізу літературних джерел; методи статистичного аналізу та порівняння; аналізу фінансово-економічних показників діяльності підприємства; синтезу та логічних узагальнень для формулювання висновків; графіологічний метод для наглядності представлення результатів дослідження.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality241 Готельно-ресторанна справаuk
local.diplom.programГотельно-ресторанний бізнесuk
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom_241_Homidov.pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.