Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPuzyrоva, Polina-
dc.date.accessioned2025-01-27T15:09:02Z-
dc.date.available2025-01-27T15:09:02Z-
dc.date.issued2024-07-
dc.identifier.citationPuzyrova P. Experience of the world’s leading countries in the context of sustainable development of higher education institutions = Досвід провідних країн світу в контексті сталого розвитку закладів вищої освіти [Текст] / P. Puzyrova // Менеджмент. – 2024. – Вип. 1 (39). – С. 30-40.uk
dc.identifier.issn2415-3206uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28572-
dc.description.abstractThe experience of the world’s leading countries demonstrates the importance of a comprehensive approach to ensuring the sustainable development of higher education institutions. Economic sustainability, social inclusiveness, and environmental responsibility are integral elements of this process. Ukrainian higher education institutions can use the best international practices to formulate their own sustainability strategies: to strengthen the importance of integrating sustainable development; to use innovative approaches in education; to strengthen international cooperation and exchange of experience, which will allow for more effective adaptation of global sustainability standards to local conditions; to increase financial and political support through government grants, research programs and partnerships with private companies, which stimulates the implementation of sustainable solutions; to increase the globalization of processes that manifest themselves in the In general, the experience of leading countries in the context of sustainable development of higher education institutions serves as an important benchmark for other countries seeking to achieve a sustainable future through education and research.uk
dc.description.abstractДосвід провідних країн світу демонструє важливість комплексного підходу до забезпечення сталого розвитку закладів вищої освіти. Економічна стійкість, соціальна інклюзивність та екологічна відповідальність є невід’ємними елементами цього процесу. Українські ЗВО можуть використати найкращі міжнародні практики для формування власних стратегій сталого розвитку: посилити значення інтеграції сталого розвитку; використовувати інноваційні підходи в освіті; посилювати міжнародну співпрацю та обмін досвідом, що дозволить більш ефективно адаптувати глобальні стандарти сталого розвитку до локальних умов; збільшити фінансову та політичну підтримку через державні гранти, наукові програми та партнерства з приватними компаніями, що стимулює впровадження сталих рішень; глобалізація процесів, що проявляється в підготовці фахівців, здатних вирішувати екологічні, економічні та соціальні проблеми на світовому рівні. Загалом, досвід провідних країн у контексті сталого розвитку закладів вищої освіти слугує важливим орієнтиром для інших держав, що прагнуть досягти сталого майбутнього через освітню діяльність та науково-дослідницьку діяльність.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjecthigher education institutionsuk
dc.subjectsustainable developmentuk
dc.subjectleading countries of the worlduk
dc.subjectimplementationuk
dc.subjectquality of educationuk
dc.subjectdevelopment strategyuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectuniversitiesuk
dc.subjectsustainable development initiativesuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectgreen technologiesuk
dc.subjectsustainable development triangleuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectпровідні країни світуuk
dc.subjectімплементаціяuk
dc.subjectякість навчанняuk
dc.subjectстратегія розвиткуuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectуніверситетиuk
dc.subjectініціативи сталого розвиткуuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subject«зелені» технологіїuk
dc.subjectтрикутник сталого розвиткуuk
dc.titleExperience of the world’s leading countries in the context of sustainable development of higher education institutionsuk
dc.title.alternativeДосвід провідних країн світу в контексті сталого розвитку закладів вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorПузирьова, Поліна-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМенеджментuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра смарт-економікиuk
local.identifier.doi10.30857/2415-3206.2024.1.3uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PUZYROVA_mng-1-39-2024.pdf190,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.