Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28427
Назва: Особливості сучасного фірмового стилю компанії Coca-Cola
Інші назви: Conditions of the emergence and transformation of the Coca-Cola company's brand style
Автори: Кротевич, О. В.
Петренко, Ірина
Ключові слова: стиль
дизайн
брендинг
суспільство
компанія
style
corporate style
brand
people
company
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кротевич О. В. Особливості сучасного фірмового стилю компанії Coca-Cola / О. В. Кротевич, І. Петренко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 266-268.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз актуальності фірмового стилю Coca-Cola. Дослідження включає розгляд історії виникнення бренду компанії та її значення на сьогоднішній день. Представлено розроблений ребрендинг, який відображає нове бачення власного стилю компанії.
Analyzes fashion in graphic design in different countries of the world. The research includes an overview of different subcultures and their influences on brending. A collection of elements of design have been developed that reflects current design trends.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28427
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P266-268.pdf762,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.