Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28427
Title: Особливості сучасного фірмового стилю компанії Coca-Cola
Other Titles: Conditions of the emergence and transformation of the Coca-Cola company's brand style
Authors: Кротевич, О. В.
Петренко, Ірина
Keywords: стиль
дизайн
брендинг
суспільство
компанія
style
corporate style
brand
people
company
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Кротевич О. В. Особливості сучасного фірмового стилю компанії Coca-Cola / О. В. Кротевич, І. Петренко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 266-268.
Abstract: У роботі проведено аналіз актуальності фірмового стилю Coca-Cola. Дослідження включає розгляд історії виникнення бренду компанії та її значення на сьогоднішній день. Представлено розроблений ребрендинг, який відображає нове бачення власного стилю компанії.
Analyzes fashion in graphic design in different countries of the world. The research includes an overview of different subcultures and their influences on brending. A collection of elements of design have been developed that reflects current design trends.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28427
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V2_P266-268.pdf762,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.