Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28423
Назва: Фірмовий стиль фестивалю української сучасної музики
Інші назви: Corporate identity of the Ukrainian contemporary music festival
Автори: Єжова, О. В.
Теселько, Анастасія
Ключові слова: культура
фірмовий стиль
айдентика
логотип
етнічні мотиви
музичний фестиваль
culture
corporate identity
identity
logo
ethnic motifs
music festival
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Єжова О. В. Фірмовий стиль фестивалю української сучасної музики / О. В. Єжова, А. Теселько // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 252-254.
Короткий огляд (реферат): У роботі проаналізовано поняття фірмового стилю та особливості створення фірмового стилю для фестивалю сучасної української музики з елементами етнічних мотивів. Дослідження включає аналіз айдентики, зокрема логотипів, популярних музичних фестивалів Coachella (США) та Бешкет (Україна).
The paper analyzes the concept of corporate identity and the features of creating a corporate identity for a festival of contemporary Ukrainian music with elements of ethnic motifs. The study includes an analysis of the identity, including logos, of the popular music festivals Coachella (USA) and Beshket (Ukraine).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28423
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P252-254.pdf592,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.