Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28423
Title: Фірмовий стиль фестивалю української сучасної музики
Other Titles: Corporate identity of the Ukrainian contemporary music festival
Authors: Єжова, О. В.
Теселько, Анастасія
Keywords: культура
фірмовий стиль
айдентика
логотип
етнічні мотиви
музичний фестиваль
culture
corporate identity
identity
logo
ethnic motifs
music festival
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Єжова О. В. Фірмовий стиль фестивалю української сучасної музики / О. В. Єжова, А. Теселько // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 252-254.
Abstract: У роботі проаналізовано поняття фірмового стилю та особливості створення фірмового стилю для фестивалю сучасної української музики з елементами етнічних мотивів. Дослідження включає аналіз айдентики, зокрема логотипів, популярних музичних фестивалів Coachella (США) та Бешкет (Україна).
The paper analyzes the concept of corporate identity and the features of creating a corporate identity for a festival of contemporary Ukrainian music with elements of ethnic motifs. The study includes an analysis of the identity, including logos, of the popular music festivals Coachella (USA) and Beshket (Ukraine).
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28423
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V2_P252-254.pdf592,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.