Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28420
Назва: Актуальні тенденції соціального плакату
Інші назви: Current trends in social posters
Автори: Гула, Є. П.
Масира, Софія
Ключові слова: соціальний плакат
графічний дизайн
комунікація
соціальні питання
функції
реклама
social poster
graphic design
communication
social issues
functions
advertising
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гула Є. П. Актуальні тенденції соціального плакату / Є. П. Гула, С. Масира // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 240-244.
Короткий огляд (реферат): Представлено результати дослідження cтворення соціальних плакатів, які є актуальним засобом впливу на громадську думку і мобілізацію громадськості щодо різних соціальних питань. З’ясовано, провідні напрями у сфері графічного дизайну, і встановлено функції соціальної реклами.
The article presents the results of a study of the creation of social posters, which are a relevant means of influencing public opinion and mobilizing the public on various social issues. The leading trends in the field of graphic design are identified, and the functions of social advertising are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28420
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P240-244.pdf673,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.