Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28418
Title: Плакат як засіб графічної комунікації: історія розвитку
Other Titles: Poster as a tool of graphic communication: history of development
Authors: Воробчук, М. С.
Терещук, Софія
Пашкевич, Калина
Keywords: дизайн
графічний дизайн
плакат
постер
афіша
графічна комунікація
design
graphic design
poster
graphic communication
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Воробчук М. С. Плакат як засіб графічної комунікації: історія розвитку / М. С. Воробчук, С. Терещук, К. Пашкевич // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 232-235.
Abstract: У роботі розглянуто плакат як засіб графічної комунікації, досліджено історію його розвитку. Проаналізовано поняття "плакат", "постер", "афіша". Встановлено, що плакат є важливим елементом контакту із суспільством, адже за допомогою візуального донесення інформації викликає різні емоції у глядача та передає головну ідею графічної роботи.
The paper examines the poster as a means of graphic communication, examines the history of its development. The concept of "poster", "poster", "poster" was analyzed. It has been established that the poster is an important element of contact with society, because with the help of visual communication of information it evokes different emotions in the viewer and conveys the main idea of the graphic work.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28418
Appears in Collections:Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V2_P232-235.pdf799,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.