Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28417
Назва: Аналіз особливостей дизайну фірмового стилю брендів
Інші назви: Analysis of design features of brand style
Автори: Васильєва, О. С.
Сорока, Каріна
Ключові слова: стратегія дизайну
фірмовий стиль
design strategy
corporate identity
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Васильєва О. С. Аналіз особливостей дизайну фірмового стилю брендів / О. С. Васильєва, К. Сорока // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 229-231.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено роль візуальної айдентики у дизайні брендів. Проаналізовано особливості використання кольору, типографіки та графічних елементів. Визначено особливості дизайну фірмового стилю брендів, що належать різним ціновим сегментам ринку.
The article explores the role of visual identity in brand design. The features of using color, typography and graphic elements are analyzed. The features of design of corporate identity of brands belonging to different price segments of the market are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28417
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P229-231.pdf457,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.