Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28417
Title: Аналіз особливостей дизайну фірмового стилю брендів
Other Titles: Analysis of design features of brand style
Authors: Васильєва, О. С.
Сорока, Каріна
Keywords: стратегія дизайну
фірмовий стиль
design strategy
corporate identity
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Васильєва О. С. Аналіз особливостей дизайну фірмового стилю брендів / О. С. Васильєва, К. Сорока // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 229-231.
Abstract: У роботі досліджено роль візуальної айдентики у дизайні брендів. Проаналізовано особливості використання кольору, типографіки та графічних елементів. Визначено особливості дизайну фірмового стилю брендів, що належать різним ціновим сегментам ринку.
The article explores the role of visual identity in brand design. The features of using color, typography and graphic elements are analyzed. The features of design of corporate identity of brands belonging to different price segments of the market are determined.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28417
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V2_P229-231.pdf457,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.