Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28324
Title: | Analysis of the origin of traditional Su Zuo's graphic elements and their application in cultural and creative design |
Other Titles: | Аналіз походження традиційних графічних елементів Су Цзо та їх застосування в культурному та креативному дизайні |
Authors: | Ding, Yi Kolosnichenko, O. V. |
Keywords: | Chinese culture graphic design aesthetics visual communication modern design китайська культура графічний дизайн естетика візуальна комунікація сучасний дизайн |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Ding Yi. Analysis of the origin of traditional Su Zuo's graphic elements and their application in cultural and creative design / Ding Yi, O. V. Kolosnichenko // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 165-168. |
Abstract: | This paper investigates the integration of Su Zuo’s graphic elements into contemporary cultural and creative design, highlighting a resurgence in the application of traditional motifs within China's national trend. It tries to address the challenges for blending traditional patterns with modern aesthetics, aiming to enrich design works' cultural depth and appeal. By categorizing traditional patterns and adapting them with local features, it underscores the significance of design in promoting traditional culture and innovation. Through case studies, it demonstrates the vital role of design in bridging traditional Chinese art with contemporary creative industries, fostering a harmonious blend of heritage and modernity. Ця стаття досліджує інтеграцію традиційних графічних елементів Су Цзо в сучасний культурний і креативний дизайн, висвітлюючи відродження застосування традиційних мотивів у національній китайській тенденції. Вона намагається вирішити проблеми та методології поєднання традиційних візерунків із сучасною естетикою з метою збагачення культурної глибини та привабливості дизайнерських творів. Класифікуючи традиційні візерунки та адаптуючи їх до місцевих особливостей, стаття підкреслює значення дизайну в просуванні традиційної культури та інновацій. На конкретних прикладах, включаючи адаптацію мотиву Су Цзо для сучасного застосування, вона демонструє життєво важливу роль дизайну в поєднанні традиційного китайського мистецтва з сучасними креативними індустріями, сприяючи гармонійному поєднанню спадщини та сучасності. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28324 |
Appears in Collections: | Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК) Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
APSD_2024_V2_P165-168.pdf | 776,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.