Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28302
Назва: Візуальні засоби використання логотипа як інструменту дизайну реклами
Інші назви: Visual means of using a logo as a specific tool for promotional advertising
Автори: Васильєва, О. С.
Любинцова, Ангеліна
Ключові слова: логотип
реклама
мобільний застосунок
тло логотипу
іконка з логотипом
анімований логотип
logo
promotional advertising
mobile application
logo background
logo icon
animated logo
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Васильєва О. С. Візуальні засоби використання логотипа як інструменту дизайну реклами / О. С. Васильєва, А. Любинцова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 85-88.
Короткий огляд (реферат): В роботі надано аналіз використання логотипу, як окремого інструменту дизайну в рекламі, як напряму мультимедійного дизайну. Розглянуто та проаналізовано сучасні тенденції та особливості характерні для дизайну реклами в мережі Інтернет.
The article provides a general overview of the visual means of using a logo as a specific tool for promotion, in particular in promotional advertising, and the latest trends characteristic of advertising on the Internet using specific examples of successful Ukrainian companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28302
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P085-088.pdf537,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.