Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28302
Title: Візуальні засоби використання логотипа як інструменту дизайну реклами
Other Titles: Visual means of using a logo as a specific tool for promotional advertising
Authors: Васильєва, О. С.
Любинцова, Ангеліна
Keywords: логотип
реклама
мобільний застосунок
тло логотипу
іконка з логотипом
анімований логотип
logo
promotional advertising
mobile application
logo background
logo icon
animated logo
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Васильєва О. С. Візуальні засоби використання логотипа як інструменту дизайну реклами / О. С. Васильєва, А. Любинцова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 85-88.
Abstract: В роботі надано аналіз використання логотипу, як окремого інструменту дизайну в рекламі, як напряму мультимедійного дизайну. Розглянуто та проаналізовано сучасні тенденції та особливості характерні для дизайну реклами в мережі Інтернет.
The article provides a general overview of the visual means of using a logo as a specific tool for promotion, in particular in promotional advertising, and the latest trends characteristic of advertising on the Internet using specific examples of successful Ukrainian companies.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28302
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V2_P085-088.pdf537,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.