Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27934
Title: | Особливості застосування фітнес-технологій під час занять з фізичної культури |
Other Titles: | Features of application of technology fitness during physical education classes |
Authors: | Супронюк, Марина Володимирівна Болотникова, Тетяна Григорівна Зеленюк, Оксана Володимирівна Черновський, С. М. Мкртічян, Оксана Альбертівна |
Keywords: | заклади вищої освіти здобувачі вищої освіти фізичне виховання культура higher education institutions higher education applicants physical education culture |
Issue Date: | 25-Feb-2024 |
Citation: | Особливості застосування фітнес-технологій під час занять з фізичної культури / М. В. Супронюк, Т. Г. Болотникова, О. В. Зеленюк, С. М. Черновський, О. А. Мкртічян // Актуальні питання у сучасній науці. Серія "Педагогіка". – 2024. – № 2 (20). – С. 804-817. |
Source: | Актуальні питання у сучасній науці. Серія "Педагогіка" Current issues in modern science. Series "Pedagogy" |
Abstract: | Існує проблема між необхідністю формування фізично здорового фахівця під час навчання у закладах вищої освіти (ЗВО) та відсутністю мотивації студентів займатися фізичною культурою та спортом, необхідністю зміни формату проведення занять з фізичної культури із використанням нових підходів та нових технологій. Сучасна освітня діяльність студентів носить інтенсивний характер. Це призводить до значних психофізичних перевантажень, асиміляція освітнього матеріалу погіршується, а оптимальний стан фізичних показників порушується. Данне положення ускладнюється тим, що студенти ірраціонально використовують режим навчання та відпочинку, у них не сформована культура підтримки та зміцнення психофізичного здоров'я за допомогою фізичної культури та спорту. Введення елементів фітнес-технологій до навчальних класів підвищує інтерес студентства до фізичної культури, стимулює їх самостійну роботу. Мета дослідження – визначити роль фітнес-технологій у вдосконаленні навчально-виховного процесу по фізичній культурі в університеті, у формуванні здорового способу життя студентів. Напрями дослідження: вивчити стан опрацювання цього питання в науковій та методологічній літературі, досвід використання фітнес-технологій у навчальному процесі ЗВО, дослідити ефективність експериментальних програм фітнес-технологій фізичної культури. В статті досліджується різноманіття та доцільність занять фітнесом зі студентами, його вплив на стан здоров'я студента, а також особливості проведення занять фітнесу в основній та адаптивній групах. Однією з проблем фізичного виховання у ЗВО є недостатня зацікавленість студентів у заняттях фізичною культурою. Використання фітнес-технологій у фізичному вихованні студентів позитивно вплине на їх мотиваційно-споживчу сферу, що в свою чергу позначиться на поліпшенні показників фізичного та психічного стану, навчальної успішності та у формуванні здорового способу життя студентів. There is a problem between the need to form a physically healthy specialist when studying at higher education institutions and the lack of students' motivation to engage in physical culture and sports, the need to change the format of conducting physical education classes using new approaches and new technologies. The modern educational activity of students is intense. This leads to significant psychophysical overloads, the assimilation of the educational material deteriorates, and the optimal state of physical indicators is disturbed. This position is complicated by the fact that students use the mode of learning and recreation, they have not formed a culture of support and strengthening of psychophysical health through physical culture and sports. The introduction of elements of fitness technologies to the educational classes increases the interest of the student in physical culture, stimulates their independent work. The purpose of the study is to determine the role of fitness technologies in improving the educational process in physical education at the university, in the formation of healthy lifestyle of students. Directions of research: to study the state of processing this issue in scientific and methodological literature, the experience of using fitness technologies in the educational process of the higher education institution, to investigate the effectiveness of experimental programs of fitness technologies of physical culture. The article examines the diversity and expediency of fitness with students, its impact on the state of health of the student, as well as the peculiarities of conducting fitness classes in the main and adaptive groups. One of the problems of physical education in the higher education institution is the lack of students' interest in physical education. The use of fitness technologies in physical education of students will have a positive effect on their motivational and consumer sphere, which in turn will affect the improvement of indicators of physical and mental state, educational performance and in the formation of healthy lifestyle of students. |
DOI: | 10.52058/2786-6300-2024-2(20)-804-817 |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27934 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра фізичного виховання та здоров'я |
ISSN: | 2786-6300 (print) |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ_ЗАСТОСУВАННЯ_ФІТНЕС-ТЕХНОЛОГІЙ.pdf | 321,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.