Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27506
Title: Розвиток бренд-менеджменту України – нові реалії часу
Authors: Кирилко, Н. М.
Issue Date: Mar-2024
Publisher: Мукачівський державний університет
Citation: Кирилко Н. М. Розвиток бренд-менеджменту України – нові реалії часу / Н. М. Кирилко // Фінансове регулювання зрушень у економіці України = Financial regulation of changes in the economy of Ukraine : збірник тез доповідей учасників VІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Мукачево, 22 березня 2024 року. – Мукачево : Вид-во МДУ, 2024. – С. 70-73.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27506
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20240925_304.pdf546,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.