Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27504
Title: Управління соціальним маркетингом в умовах військових дій
Authors: Кирилко, Н. М.
Keywords: бізнес-структура
маркетингові стратегії
логістичні системи
соціальний маркетинг
управління соціальним маркетингом
Issue Date: Nov-2023
Publisher: CPN Publishing Group
Citation: Кирилко Н. М. Управління соціальним маркетингом в умовах військових дій / Н. М. Кирилко // Topical aspects of modern scientific research : рroceedings of III International Scientific and Practical Conference, Tokyo, Japan, 23-25 November 2023. – CPN Publishing Group, Tokyo, Japan, 2023. – Р. 608-612.
Abstract: В статті розглянуто питання управління соціальним маркетингом в умовах військових дій нашої країни. Проаналізовано економічний та соціальний розвиток малого та середнього бізнесу України на 2020-2023 рр. Розглянуто маркетингові стратегії розвитку підприємств та поняття логістичної системи. Сформована комплексна характеристика соціального маркетингу. Доведено актуальність управління соціальним маркетингом, як покращення ділової репутації та загальної результативності бізнес-структур.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27504
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20240925_302.pdf422,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.