Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27377
Назва: Аспекти розробки атрибутики для персонального бренду художника
Інші назви: Aspects of developing attributes for a personal artist brand
Автори: Дубрівна, А. П.
Сечкар, Жанна
Ключові слова: особистий бренд художника
соціальні мережі
сучасне мистецтво
personal artist brand
social networks
contemporary art
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сечкар Ж. А. Аспекти розробки атрибутики для персонального бренду художника : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Ж. А. Сечкар ; наук. кер. А. П. Дубрівна ; рец. О. Г. Рибченко. – Київ : КНУТД, 2024. – 92 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена вивченню сфери художнього брендингу та її практичного використання шляхом створення персонального бренду художника. У дослідженні було розглянуто теоритичні та історичні засади художніх брендів, використану термінологію, проаналізовано існуючі успішні художні бренди відомих митців та художників з платформи Інстаграм, вивчено вплив соціальних мереж на карʼєру художника. Також, було проаналізовано важливість унікального стилю та особистості художника, розглянуті види атрибутики. На основі отриманих результатів дослідження було створено особистий бренд художника в Інстаграм, розроблено авторську атрибутику, побудовано стратегію розвитку.
The qualification work is dedicated to the study of the field of artistic branding and its practical application through the creation of a personal artist brand. The research examined theoretical and historical foundations of artistic brands, utilized terminology, analyzed existing successful artistic brands of well-known artists and Instagram platform artists, and studied the impact of social networks on an artist's career. Additionally, the importance of a unique style and personality of the artist was analyzed, and types of attributes were considered. Based on the research results, a personal artist brand on Instagram was created, authorial attributes were developed, and a development strategy was built.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27377
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра цифрового мистецтва
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom023_Sechkar_Dubrivna.pdf18,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.