Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДубрівна, А. П.-
dc.contributor.authorСечкар, Жанна-
dc.date.accessioned2024-09-13T12:38:11Z-
dc.date.available2024-09-13T12:38:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСечкар Ж. А. Аспекти розробки атрибутики для персонального бренду художника : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Ж. А. Сечкар ; наук. кер. А. П. Дубрівна ; рец. О. Г. Рибченко. – Київ : КНУТД, 2024. – 92 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27377-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню сфери художнього брендингу та її практичного використання шляхом створення персонального бренду художника. У дослідженні було розглянуто теоритичні та історичні засади художніх брендів, використану термінологію, проаналізовано існуючі успішні художні бренди відомих митців та художників з платформи Інстаграм, вивчено вплив соціальних мереж на карʼєру художника. Також, було проаналізовано важливість унікального стилю та особистості художника, розглянуті види атрибутики. На основі отриманих результатів дослідження було створено особистий бренд художника в Інстаграм, розроблено авторську атрибутику, побудовано стратегію розвитку.uk
dc.description.abstractThe qualification work is dedicated to the study of the field of artistic branding and its practical application through the creation of a personal artist brand. The research examined theoretical and historical foundations of artistic brands, utilized terminology, analyzed existing successful artistic brands of well-known artists and Instagram platform artists, and studied the impact of social networks on an artist's career. Additionally, the importance of a unique style and personality of the artist was analyzed, and types of attributes were considered. Based on the research results, a personal artist brand on Instagram was created, authorial attributes were developed, and a development strategy was built.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectособистий бренд художникаuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectсучасне мистецтвоuk
dc.subjectpersonal artist branduk
dc.subjectsocial networksuk
dc.subjectcontemporary artuk
dc.titleАспекти розробки атрибутики для персонального бренду художникаuk
dc.title.alternativeAspects of developing attributes for a personal artist branduk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorSechkar, Z.-
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра цифрового мистецтваuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupБЦМск-22uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставраціяuk
local.diplom.programЦифрове мистецтвоuk
local.contributor.altadvisorDubrivna, A. P.-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom023_Sechkar_Dubrivna.pdf18,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.