Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27375
Title: | Особливості створення візуальної складової для настільної гри |
Other Titles: | Features of creating a visual component of board game |
Authors: | Дубрівна, А. П. Зіглін, Анастасія |
Keywords: | цифрове мистецтво ілюстрація настільні ігри штучний інтелект художнє оформлення настільних ігор друк ілюстрацій digital art illustration board games artificial intelligence board game art Stable Diffusion illustration printing |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Зіглін А. О. Особливості створення візуальної складової для настільної гри : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / А. О. Зіглін ; наук. кер. А. П. Дубрівна ; рец. О. Г. Рибченко. – Київ : КНУТД, 2024. – 86 с. |
Abstract: | Дипломну бакалаврську роботу присвячено аналізу сучасних можливостей для створення художньої складової для настільних ігор. Визначено основні аспекти створення художнього супроводу до настільних ігор та їх можливі вектори розвитку та модифікацій, в тому числі за рахунок використання штучного інтелекту. Класифіковані види друку та можливі варіанти використання їх в контексті виробництва карткових ігор. Проаналізовано ключові аспекти стилістичних направлень та користувацького інтерфейсу в контексті художньо-графічного супроводу до ілюстрацій гральних карток, а також наведено приклад реалізації художнього проєкту настільної гри на основі досліджень в художньому проєкті дипломної бакалаврської роботи. The bachelor's thesis analyzes modern possibilities for creating an artistic component for board games. The main aspects of creating artistic accompaniment to board games and their possible vectors of development and modification, including through the use of artificial intelligence, are identified. The types of printing and potential options for using them in the context of card game production are classified. The key aspects of stylistic trends and user interface in the context of artistic and graphic accompaniment to illustrations of playing cards are analyzed, and an example of the implementation of a board game art project based on research in the art project of a bachelor's thesis is given. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27375 |
Faculty: | Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій |
Department: | Кафедра цифрового мистецтва |
Appears in Collections: | Бакалаврський рівень Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Dyplom023_Ziglin_Dubrivna.pdf | 4,26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.