Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27375
Назва: Особливості створення візуальної складової для настільної гри
Інші назви: Features of creating a visual component of board game
Автори: Дубрівна, А. П.
Зіглін, Анастасія
Ключові слова: цифрове мистецтво
ілюстрація
настільні ігри
штучний інтелект
художнє оформлення настільних ігор
друк ілюстрацій
digital art
illustration
board games
artificial intelligence
board game art
Stable Diffusion
illustration printing
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Зіглін А. О. Особливості створення візуальної складової для настільної гри : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / А. О. Зіглін ; наук. кер. А. П. Дубрівна ; рец. О. Г. Рибченко. – Київ : КНУТД, 2024. – 86 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломну бакалаврську роботу присвячено аналізу сучасних можливостей для створення художньої складової для настільних ігор. Визначено основні аспекти створення художнього супроводу до настільних ігор та їх можливі вектори розвитку та модифікацій, в тому числі за рахунок використання штучного інтелекту. Класифіковані види друку та можливі варіанти використання їх в контексті виробництва карткових ігор. Проаналізовано ключові аспекти стилістичних направлень та користувацького інтерфейсу в контексті художньо-графічного супроводу до ілюстрацій гральних карток, а також наведено приклад реалізації художнього проєкту настільної гри на основі досліджень в художньому проєкті дипломної бакалаврської роботи.
The bachelor's thesis analyzes modern possibilities for creating an artistic component for board games. The main aspects of creating artistic accompaniment to board games and their possible vectors of development and modification, including through the use of artificial intelligence, are identified. The types of printing and potential options for using them in the context of card game production are classified. The key aspects of stylistic trends and user interface in the context of artistic and graphic accompaniment to illustrations of playing cards are analyzed, and an example of the implementation of a board game art project based on research in the art project of a bachelor's thesis is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27375
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра цифрового мистецтва
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра цифрового мистецтва (ЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom023_Ziglin_Dubrivna.pdf4,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.