Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27348
Title: Використання штучного інтелекту у маркетингу як тренд в умовах цифровізації
Authors: Євсейцева, О. С.
Самойленко, К. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Самойленко К. В. Використання штучного інтелекту у маркетингу як тренд в умовах цифровізації / К. В. Самойленко ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 122-123.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27348
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN_2024_P122-123.pdf326,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.