Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27295
Title: Електронна комерція як засіб дистрибуції: переваги та недоліки для продавців та покупців
Authors: Білуха, М. А.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Білуха М. А. Електронна комерція як засіб дистрибуції: переваги та недоліки для продавців та покупців / М. А. Білуха // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 698-700.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27295
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P698-700.pdf455,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.