Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27279
Title: Процес моделювання бізнес-кейсів маркетингових кампаній у контексті досягнення сталого розвитку бізнесу: аналіз ROI та ROMI
Authors: Галстян, М. А.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Галстян М. А. Процес моделювання бізнес-кейсів маркетингових кампаній у контексті досягнення сталого розвитку бізнесу: аналіз ROI та ROMI / М. А. Галстян // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 650-652.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27279
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P650-652.pdf389,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.