Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27269
Title: Особливості побудови маркетингової стратегії в Instagram
Authors: Дергаль, А. О.
Пономаренко, Ігор Віталійович
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Дергаль А. О. Особливості побудови маркетингової стратегії в Instagram / А. О. Дергаль, І. В. Пономаренко // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 615-616.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27269
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P615-616.pdf383,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.